suitsusinine

Miskipärast meeldib mulle kudumisasjadest teha kõige rohkem kampsuneid, aga isegi eesti talvede juures ei jõua ma kõiki oma vammuseid ära kanda (ja oh seda rasket kreekaelu veel yhe kampsuniarmastaja jaoks! Mõnel talvel ei olnudki põhjust kõige paksemaid selga panna ja oh seda rõõmu, kui kord oli talve peale kaks kylma päeva! Tihtipeale läksin ma augusti lõpupoole virilaks ja pahurdasin, et miks ma juba normaalse inimese kombel kampsunit selga panna ei saa), nii et kui mu armas emake andis mulle lahkelt loa talle kampsun kududa, siis valmistas see mulle ainult rõõmu. Tema tingimused olid, et kampsun kataks ära kõik haiged kondid ja oleks suitsusinine ning peale mõningast vaeva ja otsiskelu leppis ta kudumustriga op-kunst. Seejärel suundusin kaheks nädalaks maale koeri valvama ning muu meelelahutuse käigus sai seal pikapeale ka kamps päris valmis, veidi tuli hiljem linnaelu kõrvalt veel varrukaid kududa, siis puunööbid ette õmmelda (kampsunitele nagu muud nööbid õieti ei sobikski)(eelmise postituse kindlijopede nööbid olid õigupoolest ka kampsunile mõeldes ostetud – ostsin kaks komplekti, et emal oleks, mille hulgast valida), siis vähegi viisakamat ilma oodata ning siis ema Tondiraba kuldsesse sygisesse poseerima kamandada, et op-kunstilised palmikud ees ja taga ja varrukail ilusti kätte paistaks.    Eriti kenasti poseeris ema siis, kui ta ka oma lemmikmänguasja Junsu kampa tohtis võtta. Ehh, neid vigurvänte!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

8 Responses to suitsusinine

  1. Triine says:

    Ilus, no lihtsalt ilus on!

  2. Muhv says:

    Väga äge kampsun, ülikift muster! Ema kindlasti ka on äge, ma ei kahtle selleski :) Ja usutavasti nüüd väga rahul, et ikka muster ka kampsunisse kootud sai?

  3. Ott says:

    Ooo, väga äge, õtu ma tahan ka kampsunit. Päriselt. Võime sellest millalgi lähemalt rääkida? Sünnad ja jõulud tulekul ju :)

    • karoliinahv says:

      Eeeeehhh. Kõigepealt on kavas “Vaba Aeg”, siis “Anni Hall Vest”, siis “Heti Roosa ja Kiisudega”, aga ma vist sellele hakkan vastu ja ytlen, et ma teen kampsuneid ainult yle meetristele inimestele, kel on juba kindlaks kujunenud maailmapilt ja kes ei taha homme võib-olla juba ‘Kollast ja Kutsudega’ – nii et kyllap sa võid endale selle ‘roosa kampsuni’ järjekorrakoha saada!

  4. Anonymous says:

    PS: kas emal on mingi räpivärk, et tal soni silmini on või on tegemist mingi uue lammasmäe getto stailiga !? :)

Leave a Reply

