pudinad

Viimasel ajal olen ma õmmelnud terve hulga igasuguseid väheldasi pudinaid igapäevaseks argiseks kasutuseks nagu näiteks see pinal-asjadehoidja. Mu sahtlites valitseb paraku kaos, nii et iga kord, kui mul väikesi kääre või pliiatsiteritajat või muud vaja oli, pidin kõigepealt pool sahtlit tagurpidi keerama, et vajalikku vidinat yles leida. Nyyd on kõik pliiatsid ja asjad korralikult koos, aga sahtlikaose vastu ei aita kyll miski.

Õde sattus vastvalminud pinalist mööda jalutama ja leidis, et tal on samasugust vaja, kus päikseprille saaks šikile daamile sobivalt hoida. Kangas, mille ta välja valis, on paks ja kuninglik (nagu pinalgi, on seegi voodri ja vatiiniga pehmeks tepitud) ning ylejääk sellest, kui ma Kreekas algkoolilaste “Keisri uute rõivaste” keisrile majesteetlikke ‘vanu’ riideid õmblesin.

 

Mul kulub ysna palju aega elust kõrvaklappidega arvutist ‘telekat’ ja kino vaadates ja peaaegu juba aasta olen mõelnud, et peaks kõrvaklappe kuidagi pehmitama. Nüüd, kui yhel päeval valvasin väikest sugulast ja pyydsin mõlema jaoks huvitavat ajaviidet leida, saigi see kolmekordse vatiinikihiga valmis – mina õmblesin ja väike sugulane patsutas tööd valmimise igas staadiumis. Mu kõval peal on kohe teine tera nyyd klappe peas hoida.

 

Samuti väikelapse järelvalve all lõpuni tehtud-tikitud IT synnipäeval alustatud vilditud sõlg, mis on oma pumpsulisuses nii tore, et teda tahaks ka suuremad inimesed aina patsutada ja peos hypitada.

 

Mul on yhtevalu vaja väikeseid teenutsakuid kaasa võtta, kui tuleb paariks päevaks minna maale või kylla, kus ei saa tee loomupärases olemasolus kindel olla ja siis on alati häda piisavalt väikeseid kilekotte leida. Nyyd tegin endale eraldi Tee Koti, mis võib kyll õmblusmeisterlikkuse koha peale veidi kööbakas välja näha, ent ärge laske end petta: insenerlust on temas mitme jagu! Lõikasin yhe tavalise teepoe teepakendi lahti (ja avastasin, et need koosnevad tavalisest paberist, hõbepaberist ja kilest), õmblesin ilukangale kylge ja siis õmblesin sellest seest võimalikult sileda ja õmblusteta lukuga koti, mis on kohe erakordselt kasulik; mahutab umbes kahe-kolme päeva teevaru.                                                                                                **                                                                                                                                               Edaspidi ma kavatsen kiita asutusi, aga nad on selle ära teeninud:                                           mulle valmistas suurt rõõmu, et Hansapank on lõpuks ometi vaeseinimese krediitkaardi ehk deebet+ välja mõelnud ja vahetasin enda oma kiiresti ymber; esimesel õhtul proovisin kohe, kas kaart töötab ja tellisin Bookdepositoryst kaks raamatut (“World War Z” ja uue Thursday Nexti oma), teisel õhtul veetsin aga tunde ja tunde FabricShackis ja tellisin lõpuks kolme jardi jagu erinevaid ilukangaid – õnneks on mul praegu vaja yhte uhket lapitekki teha ja siis sain osasid selle nimel tellida, sest vaevalt ma niisama endale nii palju uhkuseasju oleks tellinud. FabricShackis valitseb ysna suur kaos ja suhteliselt raske on sealt asju yles leida, kui just täpselt ei tea, mida vaja läheb (ma õnneks enam-vähem ikka teadsin), aga ma panen oma saagi nimepidi kirja:                                                                        1. Spring Street by P&B Fabrics                                                                                                      2. Peacock Lane by Violet Craft/Michael Miller                                                                           3. Kitty Cat This and That by Alexander Henry                                                                          4. Reflections by Choice Fabrics                                                                                                      5. Pretty Bird by Pillow&Maxfield/Michael Miller                                                                       6. Little Apples by Aneela Hoey/Moda                                                                                          7. Luna Blooms by Sue Zipkin/Clothworks Fabrics                                                                     8. Nest by Valori Wells/Freespirit Fabrics                                                                                    ja yksinduses yks mu lemmikkangaid Prince Charming by Tula Pink/Freespirit Fabrics. FabricShack on sellepoolest tore, et kangaid saab tellida ka veerand jardi kaupa ja enamasti ma seda tegingi, ainult numbreid 2, 5 ja Tula Pinki on pool jardi, sest neil on nii suur muster, et veerandi peale poleks võib-olla ära mahtunud. Võrreldes nt Tokyo ja Tomatoga ei olnudki see kyllus ylemäära kallis, koos postikuluga ~22 eurot, aga ma usun, et sellest hulgast jätkub mulle kauaks – pealegi on nyyd ju selge, et uus pangakaart tõesti töötab! 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to pudinad

  1. Muhv says:

    Mõnus kangasaak!
    Aga Hansapangast rääkides, imestan mina siiani, et mitu head aastat tagasi helistati mulle kui olin alles koduperenaine ja ainus sissetulek oli lastetoetus (isegi mitte emapalk, vaid see igakuine pisku) ja pakuti krediitkaarti. Muidugi ma ei lasknud endale kaks korda helistada ja võtsin pakkumise vastu :) Ja siis “vaesed” tööinimesed räägivad, et neile ei võimaldata…

  2. karoliinahv says:

    Hansapanga puhul on asi vist sissetuleku stabiilsuses ja korrapäras (mida mul siiamaani polnud), mitte nii väga koguses, aga need kaardid on ikka ohtlikud ka – nii lihtne on ju paarile nupule vajutada ja veel mõni raamat tellida ja siis veel mõni..

Leave a Reply

