algus

sellest siis peaks saama koht, kus oma käsitööga eputada ja võib-olla vahest jutustada, miks või kuidas just need asjad on tekkinud. ma arvan, et on õiglane alustada pildiga esimesest asjast, mis pani mind mõtlema: “ah et siis tõesti on võimalik ka kangaste ja õmblemisega mõnda lugu või tuju edasi anda.. no kes seda oleks osanud arvata.” ma tegin selle kolm aastat tagasi kreekas, kui me koolis graafikatunnis kasutasime sygavtryki jaoks pleksiklaasi ja ma kartsin, et yhel päeval praksatab ta mu seljakotis pooleks – nii ma siis õmblesingi selle pleksiklaasiymbrise. ta selg on tugeva papiga toestatud ja pleksiklaas elas seal sees väga hästi ning hiljem ka kõikvõimalikud muud a4 suuruses asjad.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

