valitud teosed

esitlen veel mõnda ammust ‘teost’, mis siiamaani on käigus. kui pleksiklaas oli endale ymbrise saanud, oli aeg riidesse panna arvuti, mis samuti peaaegu igapäevaselt seljakotis ohus oli. igal talvel avasin ma oma aknalaual restorani, mille nimi oli tavaliselt “leib ja tsirkus”- mina jagasin leiba ehk saiapudi ja vastutasuks sain tsirkust, kus peamisteks artistideks olid varblased ja rasva- ja sinitihased. nagu näha, sain neilt peale etenduse ka inspiratsiooni arvutiymbrise jaoks.

 

samal aastal tegin ka oma fotokale uue, väiksema koti, et ta, jällegi, ohutult seljakotti mahuks. tookord meeldis mulle mõte valgest kotist, et siis paistaks kõik voodri ja kaunistuste värvid heledalt silma, aga paraku ei ole see just eriti praktiline – praeguseks on koti värv pigem juba ‘kreemjas’. kuna see on esimene kott, mis ma yldse tegin, on ta veidi kööbakas, aga mind see eriti ei häirigi ja minu arvates sobib see kõik isegi kokku, tydruk lippab ja taust hallineb ja ma usun, et mu fotokas peaks kyll end seal koduselt tundma; samuti väga oluline lisadetail – nagu igas korralikus kotis peaks olema, on ka siis ruumi raamatu jaoks. riie, millest ma tegin voodri, on tegelikult pärit yhest kleidist, mille mu vanavanaema tegi mu emale, kui too oli tydruk. kuna mu ema hoiab oma asju väga hästi, sain isegi mina selle kleidiga veel paar aastat käia, enne kui ta liiga hõredaks kulus – nyyd on vähemalt osa sellest kleidist endiselt käigus.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

