teealune

kui ma olin tokyos, ostsin ma nippori tekstiililinnakust suure hulga kangaid, aga see oli kyllap ainuke, millest ma teadsin kohe algusest peale, mis temast saama peab – väike alus mu teeasjadele. teetassi-idee tuli poole õmblemise pealt, algne mõte oli lihtsalt, et teekann ja tass peaks mõlemad sinna ära mahtuma, aga siis tundus lihtne ruut natuke igavana ja kui ma esimesed nurgad olin ymmarguseks lõiganud, oligi ta juba teetass valmis, nii et mul jäi ta vaid veel valmis õmmelda. ja kuna seda oli hõlbus ja tore teha, tegin järgmisel päeval emale samasuguse ja sealtpeale on nad mõlemad tõsist tööd teinud.

tahtsin ka näidata, kus mu ema oma teed hoiab:

 

taani punase risti poodidest ostetud purkides, igayks saab ju aru, et roheline tee on purgis “the” ja must tee purgis “kaffe”.

 

 

ja minu tee on illy kohvi plekkpurkides, mis on jaapani washi-paberiga yle kaetud; kalapurgis on praegu oolong ja teises on genmaicha, röstitud riisiteradega roheline tee. ylejäänud teed on lihtsalt kuidagi kappidesse topitud, kohe kahju, et rohkem kohvipurke pole..

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

