jõuluehted

viimastel nädalatel olen ma hoolega neid jõuluehteid teinud. nad näevad kyll nii lihtsad välja, aga tegelikult võtab see päris kaua aega, et kõik jupid välja lõigata ja ette valmistada ja kokku õmmelda. võib-olla nad on veidi lopergused, aga mulle nad meeldivad ja ehk meeldivad veel kellelegi. ‘visiitkaartide’ kaunistamiseks lõikasin ise kummitempleid – isegi oma meiliaadressiga sain hakkama.

edit 2011: kyllap hooajalistest iseärasustest tingituna on see yks mu vaadatumaid postitusi ja kuna mu hing ei anna rahu, vahetan eelmise aasta halvakvaliteedilised pildid paremate vastu välja (mu kummitempli-visiitkaardid ei paista nyyd kyll välja, aga ehk pole lugu).   

 

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

One Response to jõuluehted

  1. Aprilapril says:

    Näu, kummitemplid. Jumalik!

Leave a Reply

