jõulurõõm

lisaks kuuseehetele olen ettevalmistuste käigus teinud hulga väikeseid lukuga kotikesi – vähemalt olen ma pahaaimamatult kogu aeg nii arvanud, nyyd aga tundub, et võib-olla on tegu hoopis viimase aja moetootega “mynditasku”, aga ega nimi meest riku. mustrite yletikkimise hoog algas mul suvel, kui leidsin abakhanist seda heegelmustriga kangast, mis kohe kutsus end yle tikkima ja kuna tundus, et see teistele meeldis, siis tegin jaapanis nende traditsiooniliste kangastega sama. nyyd enne jõule kordasin vana nalja (jaapan ja abakhaniriie), aga karnaluksist olin leidnud selle carla milleri/rowani leherootsudega kanga, mis on ka väga tikkimissõbralik. jõulurõõmu nimel tegin ka mõned kuusetemplitega kotikesed, peal katie jump rope’i oranžid triibud ja sees jaapani daruma-nukkudega vooder. ja siis veel hulk salliga karusid.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

