alice ja sõbrad

võib-olla kõigist koolitöödest, mis ma kreekas tegin, on see yks mu kõige lemmikumaid – tegelikult on raske öelda, mis just kõige parem oli, foto on ju olemas ja mõned graafikatööd või koguni -semestrid olid ysna viisakad ja meil oli ju igasuguseid veidrikke tunde, aga alice’it oli vähemasti kõige toredam teha. meil oli yhesemestrine stsenograafialoeng, kus ylesandeks oli võtta ykskõik milline raamat, film, laul, luuletus, maal (või ka päris teatritykk) ja teha siis kujuteldavale sellest inspireeritud  etendusele lavakujundus ja ka seal olid meil vabad käed – osad tydrukud tahtsid teha kostyyme, aga kuna seda lõpuks ei jõudnud, tegid ainult kybarad-peakatted (ja seda uhkemad), keegi tegi arvutis väikese video, keegi tegi hirmsa libahundi-installatsiooni; mina siis tegin alice’i imedemaal teed joomas. huvitav oli avastada, kuidas ma pidin seletama, miks ma alice’i valisin ja kuidas paljudele tundus see veider või arusaamatu valik ja mitte keegi, kelle käest ma kysima juhtusin, ei osanud mulle öelda, kuidas on kreeka keeles kybarsepp (film ei olnud siis veel valmis ega kinodes) – huvitav tõesti, kuidas siis alice niimoodi kreekast mööda on läinud, alguses ma veel kartsin, et mul on liiga ilmselge valik ja et alice on nii teada, et raske on seda veel kuidagi isiklikul ja endamoodi viisil teha. igatahes selline lapik mu alice oma kambaga siis tuli, kõigil on sees lainepapist vormid, mis on kangaga yle õmmeldud, käed-jalad liigestest kinni. mööbel on ka lainepapist, aga peen teeserviis on fliisist. taustamets (mis on päris suur, u 60x100cm) on seest paksust papist, rohelisest villasest riidest muruga ja – väga tähtis – sangadega, et kogu seda varandust ka tassida saaks.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to alice ja sõbrad

  1. Kristel says:

    Oi kui lahe! Kaasaskantav teepidu on vinge aksessuaar.

  2. karoliinahv says:

    jahh, ei või ju iial teada, millal tee peal teeisu peale võib tulla.

Leave a Reply

