järjehoidjad ja nukutekid

hulk järjehoidjaid, mida oli väga tore kokku panna ja valmis õmmelda, nad koosnevad peamiselt kahest kangakihist ja on seega piisavalt õhukesed, et mugavalt raamatu vahele ära mahtuda. mu isiklik, mis on juba mitu päeva korralikult oma tööd teinud, on see tulpidega (kui ma ei eksi, olen ma need tulbid teinud kunagi ammu kangavärvi ja kartulitrykiga yhele ribale, mis oli siis niisama laokile jäänud ja mis nyyd väga ära kulus) – mulle meeldib mõte, et järjehoidja on raamatumööbel nagu eksliibriski ja miks ei võiks siis temalgi nimi peal olla, et oleks kohe selge, kes seda raamatut loeb; mul on niikuinii halb komme lugeda 4-5 raamatut korraga (vahepeal tuleb mõne teise raamatu lugemise tuju ja siis veel teise ja võib kuid aega võtta, enne kui jälle esimese raamatu tuju peale tuleb ja järjehoidjal tuleb kogu see aeg viisakalt paigal pysida) ja kui sama raamat juhtub ka mõnel teisel pereliikmel pooleli olema/jääma (mis ei olegi nii harv juhtum), siis on nimelised järjehoidjad lausa vajalikud.

otsides järjehoidjate jaoks ribasid, leidsin ma muuhulgas ka need helekollabeežid lapitekiruudud, mis ma kunagi ammu kreekas kokku olin õmmeldnud ja siis ära unustanud. kuna nad olid natuke kööbakad, et neid ilusti kokku õmmelda saaks, laotasin nad lihtsalt yhele fliisiruudule, panin nööpnõeltega paigale ja õmblesin nad rohelise diagonaalpaelaga sinna kinni, tagapool ka veel yle servade kylge ja oligi nukutekk valmis. siis hakkasin mõtlema, mida ma kyll veel võiks osata teha ning natukese uurimise peale leidsin selle puust ja punaseks õpetuse ja proovisin järele. esimene oli see kollane, mis tuli vahest natuke liiga kirju (aga tore ikkagi) ja teine tuli see siniroheline – kodustele nukkudele paistavad need tekid meeldivat kyll. viimasel ajal panen kõik vidinad poodi ka, võib-olla meeldivad kellelegi veel.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to järjehoidjad ja nukutekid

  1. Sokike says:

    Siis kui me vennaga veel vanemate juures elasime, jäi meil ka alalõpmata sama raamat pooleli. Eks see nii läks, et mõtlesid, et vaatan, mida vennas kah loeb ja siis ei saanud enne pidama, kui vend tuli ja pröökama pistis, et hei, mina loen praegu seda!
    Kõige kriminaalsem asi oli see, kui teine SINU järjehoidja raamatu vahelt ära kaotas.😛

  2. karoliinahv says:

    Täpselt-täpselt, sedasi see raamatulugejate raske elu käib.

Leave a Reply

