särgid

homme on tallinna ylikoolis star warsi maraton (kõik oodatud) ja sinna ei saa ju päris niisama minna. kuidagi õnnestus mul päris suureks kasvada ilma star warsi nägema ja seetõttu, kui ma yheksa aastat tagasi kopenhaageni ylikoolis nägin seina peal silti, et seal näidatakse yhel õhtupoolikul kõiki kolme filmi järjest, läksin heal meelel vaatama ja see oli väga äge elamus – kui darth vader esimest korda ekraanile marssis, siis publik sisistas valjuhäälselt pahameelest jmt. kui ma kreekas õppisin, siis ykskord oli seal ylikooli söökla flaiereid täis puistatud – a6 paljundatud paberilipakad, kuhu oli kriipseldades joonistatud valgusmõõka hoidev käsi ning suurelt kysimus: “kas sina ei tahaks endale valgusmõõka?” ja all oli väikselt kirjutatud, kus ja millal kõiki kolme filmi järjest näidatakse – seekord ma vaatama ei jõudnud, aga flaier on kyll veel kusagil alles. nyyd vennaga mõtlesime, et kui selline auväärt ylikoolitraditsioon on juba kord ka meie maile jõudnud (tänu mu vennale, õigupoolest), peaks seda kuidagi ära märkima, aga eriti ei olnud yhtegi päris õiget ideed, isegi juukseid pole päris nii palju, et korralikult printsess leia patse saaks teha ja ega õigupoolest pole ka nii suur fanaatik. aga siis sattusin ma yhest blogist lugema seda joss whedoni tsitaati ja mure oli kohe murtud ning homseks on mul nyyd igati viisakas ‘kostyym’ olemas; vennale tegin pärast liht-sw-kirjaga pluusi. aga kui ma seda pluusi juba pildistasin, siis õngitsesin välja ka mõned oma teised kangavärvidega maalitud-kaunistatud särgid. bussijaama pilt oli tegelikult puulõige, aga miskipärast ei jäänud ta paberi peale yldsegi nii kena kui pluusil – see on trykitud trykivärvi ja trykipressiga; rohelise köögitantsu pildi leidsin kunagi internetist koos paljude muude tantsivate elukatega (porgand teekannuga ja sibul kastruliga jm) – kyllap olid mõeldud 50ndate ameerika koduperenaistele köögilinade peale tikkimiseks; esimene sinine on niisama mõtisklus ja teine sinine pakub valikuvõimalusi yhele vaprale kangelasele ning dinosauruseid ja elevante olen ma teinud varem ja hiljemgi.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

