ossamtossam padi

viisakad inimesed teevad tööd muidugi viisakalt laua taga istudes ja minagi käitun enamasti korralikult, ent mõnikord on kohe parem (ja pehmem ja radiaatorile lähemal) istuda kõiksuguste asjadega diivanil ja seal mugavleda; mõnikord tarin ma järjest kõik tarvilikud asjad diivani ette, kuni kõik ongi käepärast ja istun siis nagu suure kontroll-paneeli taga. diivanil on aga paha komme oma pehmusest hoolimata selg valutama panna ja nii oli mul juba mõnda aega plaan teha endale peen diivanipadi. juhuslikult nägin netis seda õpetust ja milleks siis algajast peast lihtsaid asju teha, kui saab ka keeruliselt. õigupoolest näeb see padi hullem välja kui teda tegelikult teha oli, lihtsalt tuleb rohkelt triikida (liiga palju minu maitse jaoks) ja kyllap ta sellepärast on ka natuke kööbakas (hall oleks võinud natuke õhem ja kergemini triigitav kangas olla), et nurgad ei jäänud voltides ja triikides just päris täpsed, aga ega ma ju ei kurda – kange selja pehmituseks on ta vägagi peen; taguse tegin lihtsa, halli ja punaselillelise triibuga. lõpuks raatsisin kasutada ka oma lemmikkangaid, mis ma sygisel tokyost tomato kangapoest ostsin ja mis siiamaani oma aega on oodanud – padjas on nad piisavalt silma all ja imetlusvalmid. ehk nagu mu vend ytles seda patja nähes: “no see on ju.. ossamtossam!”

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

8 Responses to ossamtossam padi

  1. astraco says:

    Su vennal õigus, tõeline ossamtossam.
    Ma olen sõnatu nii uhket patja nähes.
    Väga vinge töö ja ei tea ,kas sinna seda selga raatsibki toetada🙂

  2. karoliinahv says:

    selline kommentaar teeb kohe meele rõõmsaks! aga selga saab väga hästi toetada, pole siin midagi, et mõned saavad ilu pärast kergemat elu elada.

  3. Triine says:

    Tõesti, väga uhke padi!

  4. Anni says:

    Mina mõtlesin seda patja nähes: “Tahan!”
    Nüüd punastan häbelikult…

  5. karoliinahv says:

    ära punasta, tule toeta aga julgelt ka enda selga.
    aga võib-olla, kui tahad päris oma patja, võib-olla on aeg tomatosse minna ja seal natuke tõsist tööd teha?

  6. Sokike says:

    Jaa … Seal Tomatos on olnud kenamaid kangaid, kui mina, kopitan’d kodusistuja, ette kujutada mõistan. Näiteks see halli ja punase ja rohelisega. Ossamtossam. Padi on perfektne.🙂
    Kui ANNI on ÕDE (?), siis mina käisin temaga ühel ajal EKA’s.🙂

  7. karoliinahv says:

    Õde Anni tunnistas yles ja võttis su Eka kaudu omaks, aga Tomato.. ohjah. Võib-olla ongi parem, kui inimesed ei tea, mis seal toimub, saabki just rahuliku sydamega kodus istuda – kohapeal võib ennast veel veenda, et “no yhe (hm..) nii ilusa ja nii tillukese lapi võib ju nii kohutava hinna eest osta,” aga hiljem Abakhanis (kui sinna õigel ajal sattuda) võib sama raha eest terve meetri või rohkemgi sama ilusat kangast saada. Ja kui Abakhanis ei juhtu hetkel ilukangaid olema, siis on veel hullem sellele Tomato-kyllusele mõtelda. Ohjah.

Leave a Reply

