ja jälle yhed uued tegelased

huvitav on jälgida, kuidas nukud tulevad yhtemoodi, kui neid korraga teha (mulle meeldib kahekaupa õmmelda, sest tavaliselt on mõtteid rohkem kui yhe nuku kylge ära mahuks ja siis on hea kostyyme ja detaile kahe vahele ära jaotada), aga kui vahepeale jääb nukuõmblusse yle kuu aja pausi, siis pole nad varasematega eriti yhte nägu – näiteks karmiina ja buraana tegin ma paar kuud tagasi ja nad on omamoodi, umbes kuu aega hiljem tegin võib-olla nädalase vahega need õunte-pirnide tegelased ja nad on kõik neljakesi samamoodi ja nyyd need uued on hoopis oma näoga. nende juures on iseäranis kena see, et nad lähevad yhte toredasse poodi tartu mnt-l, mis ise otsis mind yles ja kysis, kas ma ei tahaks nende poele yht-teist valmis meisterdada ja ei pea mainimagi, et ma tegin seda suure rõõmuga. yks halb asi siiski: see rohelisemates riietes tegelane tekitab mus suurt kadedust – no kes ei ihkaks endale lambaseelikut ja suure särava lillega sametpluusi?

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

3 Responses to ja jälle yhed uued tegelased

  1. Sokike says:

    Kas lammastega kangas pärineb Tomatost? Vaat’ see oleks alles hüva mitte-valge-põhjaga-loomaline-poistekangas!😉

  2. Sokike says:

    P.S. Kudumisega on, muide, ka sedasi, et korraga tehes tulevad sokid ühtemoodi, aga kui kahe soki vahele jääb kuu aega, tuleb teine täitsa teist nägu.😛

  3. karoliinahv says:

    Tõsi, tilluke lammastega kangatykk on Tomatost – kunagi ammu saatis õde mulle sellise tumepunase lammastega väiketyki (millest tuli Alice’i kleit) ja kui ma sygisel Tomatos paari rohelist samasugust jäänuktykki nägin, siis ostsin yhe selle ka – ja nyyd ma ei jõua ennast ära kiruda, et ma kõiki lambakangaid endale ei ahnitsenud – see on tõesti erakordselt ilus kangas. Kahju, et teda nii vähe oli.

Leave a Reply

