õmblusmasinale mantel selga

ma olen tähele pannud nii õmblemiste kui kunstiasjade puhul, et kui juhtub tulema mõni idee, siis on palju kasu igasugustest takistustest ja sellest, kui ei saa kohe selle idee kallale asuda. ma olen juba ammu tahtnud õmblusmasinale sooja katet peale teha, aga nagu kiuste tuli idee kuidas seda täpselt teha siis, kui oli vaja nukukesi õmmelda ja kylalisi lõbustada ja sada asja teha – ent kuna ma kannatamatult enamasti õmblusmasinast ja tema mantlist mõtlesin, sai pikapeale selgeks, mida ja kuidas teha, nii et lõpuks lihtsalt istusin maha ja valmis ta saigi. samuti on mul hea meel, et tas on koos nii palju kapis oma aega oodanud asjadest, millest ma olen mõelnud: “no sellest peab kyll midagi head tegema!” ja samuti oli mul tingimus, et kui ma juba õmblusmasinale katte teen, peab ta väga kena olema, sest esiteks, nii ilusal ja teenekal masinal peab kohe ilus kate olema ja teiseks, senini teda katnud paksu lina oli väga hõlbus pealt ära rapsata ja kui ma kord pean juba sellise kestaga võitlema hakkama, siis olgu see seda väärt. selle hämmastava linnu- ja taimekanga leidsin ma mõni nädal tagasi abakhanist ja mingil põhjusel olid tal ääreribad ära rebitud, nii et mul pole aimugi, mis disaineri või kangaga on tegu, aga no kes välismaalane oskab kangale ylaseid ja nurmenukke peale joonistada? algselt oli kangas ainult must-valge nende heleroheliste laikudega, kollased ja tumerohelised värvisin ise kangavärvidega juurde. yle masina käival osal on sees fliis, mille teppisin kinni ymber lillede ja lindude õmmeldes ning äärtes on kandipael, mida ma olen viimasel ajal suurtes kogustes kokku ostnud ning kinni käib see mantel alt kylje pealt ise kangaga kaetud plekknööbiga, mille tegemise komplekti ma jaapanist sajajeenipoest suure vaimustusega ostsin, aga mida ma veel siiamaani kusagil kasutada ei osanud. kuna õmblusmasin on ametilt siiski tõsine inimene, siis voodri tegin ma tõsise ja ruudulise klassikalisest triiksärgiriidest, mida ma ka siiamaani ainult hoidnud ja patsutanud olin (päris särki poleks mul olnud tykist välja tulnud). ainuke paha asi, et õmblema ei saa ma vist nyyd niipea hakata – no kuidas ma koorin teiselt keset talve sooja mantli seljast – ja nõnda ma siis istun ja imetlen teda juba kaua aega.

ps. sõbralikud inimesed flickrist teavitasid mind lahkelt, et tegu on ikea kangaga – see siis seletab ylaseid ja nurmenukke.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to õmblusmasinale mantel selga

  1. astraco says:

    Masin on vägev ja meenutab koolipõlve😀
    Mantel, aga veelgi uhkem ja väärib masinat.

  2. Liis says:

    Oehh kui ilus kangas🙂 Kas see oli rullis või oli kaalukangana? Äkki on veel seda kuskil🙂

  3. karoliinahv says:

    ilus on ta tõesti – tookord oli ta abakhanis kaalu-puuvillaste hulgas, ent nädal hiljem olid minust veel sinna jäänud jupid kadunud. aga ikeast oleks seda muidugi veel saada, umbes viiekordse hinna eest ja kui ka muidu reisituju peal peaks olema.

  4. Sokike says:

    See kangavärvidega vääristamine on Sul otsata hästi välja kukkunud ja pealegi geniaalne idee!
    Issake, miks ma ei ole kunagigi selle peale tulnud, et valmistrükitud kangale omalt poolt pintsliga peale visata!?
    Sinu õmblusmasina mantel teeb ju nüüd õkva inimesedki kadedaks, mis siis veel teistest kodumasinatest ja näiteks lapse jalgrattasadulast rääkida.

  5. karoliinahv says:

    Oh, mis sa nyyd, ma ostsin endale kunagi lihtsalt pintsliga värvimise kangavärvid, millega ma viimasel ajal suurt midagi ei tee, aga millele ma aeg-ajalt mõtlen lootuses, et ehk mõni idee ikka tuleb ja kui siis kangapoes kangas nagu tyhi värviraamat vastu vaatas, siis ei olnud kuigi suurt nutikust vaja, et kaks mõtet kokku satuks. See, kes sellise kanga joonistas, on kiitu väärt.

Leave a Reply

