võõrad suled

seekord eputan võõra varaga ehk kui nii võib öelda, oma muusakunstiga.

1) juhtumisi tekkis mul hiljuti tarvidus visiitkaartide järele ja juhtumisi sattusin ma seda väga õigele inimesele mainima, sest nyyd on mul vastu igasuguseid ootusi nii peened kaardid, et ei jõua ära imestada, auhinnatud disaineri lilli-krõõt repnau poolt tehtud. ainuke paha asi – kaardid on nyyd vaat et veel lustakamadki kui vara, millega neid kaasa peaks antama.

2) mu õe sõbranna shirley tegi hiljuti näituse  (siin räägib sellest natuke pikemalt, sealt on ka see foto pärit), mis oli vurre täis – ta jagas kõigile oma tuttavatele tyhje postkaarte, kuhu palus joonistada-kirjeldada oma ideaalvurri, mille ta siis näituse puhuks valmis pyydis teha. ta hoiatas ette, et kuna ta jagas laiali vist yle saja postkaardi, siis kõiki vurre ta valmis meisterdada ei jõua, aga oh rõõmu, minu vurrdaam oli siiski valmis saanud. shirley on nii pyydlikult mu joonist järginud, et nyyd on häbigi, et ma hoolikamalt ei joonistanud, aga nii armas temast siiski.

tundub, et mul on muusatööks kohe annet – ei tea, mis kunstnikke ma järgmiseks surematute teoste loomisel võiks inspireerida?

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

3 Responses to võõrad suled

  1. Ott says:

    Oi see vurr on ikka eriti lahe ja mulle väga meldib nukkudega visiitkaart!

  2. karoliinahv says:

    jah, lilli ja shirley on ikka osavad – minu arvates yks asi on omamoodi oma asju teha, aga kui osata teise inimese targutamise järgi ka ägedaid ja huvitavaid ja omamoodi asju teha, no see on ju puhas kuldkäelisus.

  3. lilli says:

    ja mina kadestan su näputöö oskust:) äkki saab veel midagi koos teha. muide illustratsiooni messil oli parasjagu riidest meisterdatud illustratsioone

    näeme varsti!

Leave a Reply

