rohelised

hiljuti vedas mul abakhanis kohe väga – uue kangalaadungi hulgas oli yhe mu lemmikkangadisaineri (aga neid on mul umbes paarkymmend) monaluna rohelist rõngakangast, mis innustas mind raskele tööle, mida ma olen väga kaua edasi lykanud: olen nimelt juba ammu tahtnud triikimislaua kulunud katet välja vahetada, aga ma kahtlesin pikalt, kas see ikka oleks (minu) inimvõimuses. nyyd, kui kena kangas tagant torkis, võtsin end käsile ja ennäe: kruvisin triikimislaualt jalad alt ära, koorisin vanakoleda maha, mõõtsin uue kanga parajaks, õmblesin paksu villase riide alla pehmenduseks, tõmbasin kõik laua alt nööriga kokku, kruvisin jalad tagasi ja paari tunniga tekkis triikimislaud, millel on kohe mõnu triikida. ja kui mingil põhjusel peaks tekkima vajadus salamisi rohelisi kangajuppe triikida, siis selleks on see iseäranis sobiv.

ent kui abakhan on otsustanud olla hästi varustatud, siis on ta seda hoolega ja ei lase laiselda – olin ka tykk aega mõelnud, et peaksin kreekasse minnes sofiale lihtsa koti õmblema, aga polnud päris kindel, mis kangast või kuidas seda tegema peaks – kuni siis abakhan jälle rohelise kangaga abiks tuli. kott on mõlemat pidi kantav (ehkki mulle meeldib roheline pool rohkem), rohelisel poolel on sini-valged sik-sakid ja sinisel rohe-valged.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , , . Bookmark the permalink.

Leave a Reply

