omavolilised padjad

ma olen viimased paar nädalat yksi kodus olnud ja isepäi saab teadupärast nii mõndagi teha: juua teed seal, kus parajasti päike paistab või siis öö läbi, vaadata hommikul poole seitsmeni “veronica marsi”, syya õhtusöögiks võileibu, käia hindava pilguga teiste tubades ja otsustada, mida sinna veel vaja on. ning oma suures ulakuses läksin kohe teiste diivanipatjade kallale ja asusin mõnuga pätitegusid sooritama – see on nagu õmblusgraffiti, nyyd on nende diivanid kõik minu poolt ära tag‘itud ja nad ei saa sinna midagi parata.  elagu guerillapadjasõda!

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

2 Responses to omavolilised padjad

  1. Sokike says:

    Õnneks paistab meil üsna pea päike öö läbi nii et tee joomise kohta ja aega saab vabalt valida.
    Minu lemmik on kollane padi.

  2. karoliinahv says:

    Kyllap mul vist ka, aga arvatavasti sellepärast, et temaga oli kõige rohkem tööd.

Leave a Reply

