suur saak

viimasel ajal on mulle ootamatul kombel suur hulk kangaid saagiks langenud ja see valmistab mulle muidugi suurt rõõmu. välismaa käsitööblogides on inimesed sageli lahked ja loosivad kangaid ja asju välja ja ennäe imet, vastu ootusi võitsin ma paar kuud tagasi siit blogist selle suure kuhja kangaid, mis täna lõpuks kohale jõudsid ja samuti vastu ootusi ja vastu mu tavalist maitset (mis ei pea punasest, mustast ja valgest korraga koos suuremat lugu) on nende hulgas ilusaid, väga ilusaid ja ka suurepäraseid kangaid. kõik on paksud veerandikud (fat quarters) ja mul on neisse suurt usku, et nendest hakkab veel nii mõndagi saama.

ma loen päris paljusid välismaa õmblusblogisid ja aeg-ajalt ma hajameelselt satun ka loosimistesse, aga siiski oli see ootamatu, kui ma ka sellest blogist hulga kangajuppe võitsin – olin selle peaaegu juba ära unustanud, kui mulle yhtäkki mu uuest saagist teatati ja mu rõõm loomulikult aina kasvas. enamus ongi väikesed ilukangaste tykid, aga see sobib mulle hästi, sest ma sageli kasutangi just väikeseid juppe ja toredate kangaste puhul on ka yhest väikesest kanast või kaelkirjakust palju kasu. kyll on tore, et inimesed aeg-ajalt nii lahked on – thank you, leila!

 

samamoodi oli tore ja ootamatu, kui tädi mulle synnipäevaks heast peast pataka vanu pitse ja satse tõi, yks peenem ja aristokraatlikum kui teine – mul on alailma vaja kaltsunukkudele aluskuubesid teha ja sealjuures kulub see varandus kohe väga ära.

 

 

ning ehkki see polnud yldsegi ootamatu, et ema ja õde mulle tokyost nippori tekstiililinnakust saaki tõid, ei ole rõõm sellest saagist põrmugi väiksem kui teiste kangakuhjade puhul – vastupidi, mu ahnus aina kasvab ja kasvab ja mida rohkem on mul kangaid, mille ees ma saan käsi laiutada ja hyyda: “minu! minu!” seda paremini ma end tunnen. tunnistan, et viimasel ajal on mul puudus veel ainult pikast kohevast habemest, mida ma rahulolevalt silitada võiks, aga no heitke pilk kõrvale: kas pole see piisav oma jõukusest mõnu tundmiseks – pruunid kukekesed! kuldsed maneki-nekod! hullunud puulõike-lained! ja mis kõik veel!

 

ja uskumatu kyll, ent isegi seda kõike kylluslikkust on võimalik yle trumbata: mu kõige lemmikum viimase aja saak on kahtlemata see fuji-mägede ja tõusvate päikestega furoshiki-rätik, mille õe korterikaaslane mulle jaapanist saatis – mõnikord mul ikka tõesti veab.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to suur saak

  1. Aprilapril says:

    tore tore tore, eriti kena on see rätik tõesti!!!

  2. karoliinahv says:

    jaaa (silitan rahulolevalt habet).

  3. Sokike says:

    Need kuked … !#%”/?!!! Ma’i või – kas nii toredat kangast on tõesti olemas!

  4. karoliinahv says:

    Veelkord: jaaa (silitan rahulolevalt habet) (ja nyyd juba on ka, mida silitada).

Leave a Reply

