kiusu pärast

         

Jätkates massiõmblust, võtsin hiljuti käsile poekottide tegemise, need piltidel on numbrid 5 ja 6 ja kunagi hiljem, kui terve laadung on valmis, näitan neid kõiki, aga hetkel on just nendega yks huvitav lugu käsil. Ma teen kõiki neid massiasju praegu puhtast rahaahnusest ja eesmärgiga nad kõik suvel maha myya ja jõukaks saada ja mõtlesin, et ehkki ma ei tea, kellele ja kuhu need kotid lõpuks satuvad ja et millised asjad laiadele massidele yldse meeldida võivad, las ma teen nad siis kõik enda maitse järgi, et vähemalt õmmelda oleks kena ja asusin siis tööle. See sinine kassiga kott oli esimene, mille puhul alul ema ja siis ka õde ytlesid “oi”, panid pead kokku ja hakkasid siis rääkima, kuidas seda pole yldse vaja myya ja kuidas nad selle panevad kõrvale/röövivad salaja/võtavad kasutusse, nii et ma ei märkagi. Ega ma ei ytle, et see on kole kott, loomulikult meeldib ta mulle ka, aga kas siis myygiks peab tegema ainult selliseid asju, mida endale ei tahaks, kysisin ma neilt tõsisel hääletoonil ja nad ytlesid, no ei, aga me selle koti võtame niisama endale. Ma jäin endale kindlaks ja nende kiuste lubasin, et nyyd nad alles näevad, mida ma suudan, milliseid ilukotte kokku õmmelda, ja näe, sinisest järgmise, rohelise ja nukkudega kotiga õnnestus nende ärritamine väga hästi, nad ytlesid jälle “oi”, panid pead kokku ja rääkisid, et näe, kui ilusaid kotte ta meile järjest õmbleb. Ise veel kunstnikud, kes muudkui myyvad oma hoolega tehtud iluvidinaid. Loomulikult on ka mul pudinaid, mis on rangelt “minu”, aga mõnikord võib ju teistele-võõrastele inimestele ka teha asju, mis on väga toredad?

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

4 Responses to kiusu pärast

  1. Sokike says:

    Sa aja nad oma kottidega täitsa pööraseks, kuni nad paluvad, et Sa need, viimase kui ühe, maha müüksid, et nad neid enam nägema ja nende pärast kiskuma ei peaks!🙂

  2. karoliinahv says:

    Heh, tjah, see kõlab väga hea plaanina..

  3. Anni says:

    Varsti on mul sünnipäev…

  4. karoliinahv says:

    Hm, kas tõesti? Ega sa ei taha sellega midagi ytelda?

Leave a Reply

