kiuslike poekottide armaada

Juba mõnda aega on kõik seekordsed poekotid valmis olnud ning me oleme nende olemasoluga tasapisi leppinud – mis siis ikka, on paljugi, mida endale lubada ei saa. Tõsi, aeg-ajalt olen ka mina raskustes ja pean tõsiseid plaane, kas mul ei õnnestuks kuidagi näiteks seda halli teekannuga kotti enda tagant pihta panna, aga mine tea. Siis mõtlen jälle, et kindlasti on palju peenemaid daame, kes seda palju elegantsemalt kanda oskaksid ja mis ma ikka kekutan nii peente asjadega (aga väike lootus on ikka, et ehk krimpsutavad kõik peened daamid selle teekannukoti peale nina ja ehk ta jäetakse nurka vedelema ja siis ma ei peagi iseenda tagant asju röövima). Huvitav on jälgida, kuidas kodust läbikäivatel erinevatel inimestel on erinevad lemmikud ja tore oli ka õe hiljuti läbikäinud jaapanisõber, kes vaatas valmis kotte ja ytles ah ja oh, siis vaatas kangariiulit ja ytles ah ja oh ja siis tellis endale hoopis uue (sinise terve dresdeni rattaga), mille ta järgmisel korral Vabaõhumuuseumist naastest kohe õlale võis visata (ja ytles ah ja oh, ja siis, ja siis kysis õelt origamipaberit ja voltis mulle yhest 15x15cm lehest 16 yksteisega yhenduses olevat tibatillukest kurge ja ma ytlen siiamaani ah ja oh).

                           

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , , . Bookmark the permalink.

5 Responses to kiuslike poekottide armaada

  1. Sokike says:

    Midagi igale maitsele.
    Dinosaurused ja jänesed!😀
    OK, minu lemmikud on linnud oksal.

  2. karoliinahv says:

    Linnud oksal oleks mu teine valik – ja kolmas oleks eelmise postituse maneki-neko kõuts. Neljas oleks kyllap kanad. Viies..

  3. Marina Karvouni says:

    Γεια σου, Καρολίνα! Θα ήθελα να αγοράσω 2 από αυτές τις τσάντες… Πόσο τις πουλάς;

  4. karoliinahv says:

    Αλήθεια, Μαρίνα; Χαίρομαι πολύ, αν σου αρέσουν τόσο πολύ! Το καλοκαίρι πουλούσα μερικά με δέκα ευρώ, ίσως μπορείς να μου στείλεις ε-μάιλ ποια σου αρέσουν να σου πω αν υπάρχουν ακόμα αυτές;

  5. Marina Karvouni says:

    Έχει μπλοκάρει το e-mail μου στο yahoo και δεν ξέρω το δικό σου e-mail – Μπορείς να μου το στείλεις στο mkarv@cc.uoi.gr ?

    Θα ήθελα να ξέρω αν είναι ακόμη διαθέσιμες η κόκκινη και η άσπρη-πράσινη με τα πουλιά

    Ευχαριστώ…

Leave a Reply

