lipp-lapi peal, nõelaga pistetud

Peaaegu terve selle aasta käisin ma ‘käsitööringis’, mis seisnes selles, et esmaspäeviti vaatasin arvutist, millist lapitekitykki sel nädalal tuleb õmmelda, lugesin õpetuse hoolega läbi ja siis pusserdasin rõõmsalt kõike järgi teha. ‘Ringist’ oli palju kasu, sest vaevalt ma ise oleks omast peast nii palju erinevaid asju jaksanud läbi proovida, paari ruudu suhtes oli mul algselt ka suur eelarvamus (nt karukäpp), kuni siis õmbluse käigus suur sympaatia tekkis – aitähh kõigile lahketele õpetajatele! Samuti oli mul suur eelarvamus selle kohta, et no kuidas kõik need nii erinevad tykid ikka yhte tekki kokku sobivad ja mis sellest kõigest saab, aga mu suureks yllatuseks on tulemus ysna viisakas (yhtluse koha pealt); tagapoole tegin kylmemat sorti ja sinisema, et oleks valida, kumb pool parajasti rohkem sobib ja panin sinna ka proovi-lapikud tydrukud ning õdegi tundub pildil ysna rõõmus olevat, et käsitööringi lõpp just tema synnipäevaga kokku langes – kyllap edaspidi pean ma selliste suuremate käsitööringidega yhinemise puhul silmas pidama peamiselt seda, et nende lõpuajad langeks nii umbes detsembri või septembri algusesse.

    

This entry was posted in Uncategorized and tagged , , . Bookmark the permalink.

7 Responses to lipp-lapi peal, nõelaga pistetud

  1. Karoliina, this blanket is beautiful! Lucky Anni 🙂

  2. karoliinahv says:

    Yes, and she still doesn’t give us that chocolate she keeps in the fridge! I really don’t know what I should do with her..

  3. Triine says:

    Nii ilus! Juba valmis! Ma alles võtan hoogu, et ribasid õmblema hakata…

  4. Silpsolps says:

    Väga ilus! Hästi sobivad kõik lapid sinna tekki, kuigi on erinevad. Tagumine pool on ka vahva!

  5. karoliinahv says:

    Aitähh teile – synnipäev kiirustas mind tagant, muidu oleks ma hea meelega veel paar nädalat selle teki kallal nokitsenud; aga see, et kõik ruudud nii hästi yksteisega kokku sobivad, oli tõesti tore yllatus.

  6. tiggr says:

    Kaunis tekike sai valmis! Mulle meedlisid juba need üksikud lapid, mida tegemise käigus järgemööda näha sai. Mõnusad värvid!

  7. karoliinahv says:

    Oi aitähh – ma ei olnud yksikute lappide etapil sugugi nii rahulolev (kui nyyd, seda ei saa salata)!

Leave a Reply

