kindel kaitse

Venna tuttava tuttava tuttav (või kuidagi nii) sattus käima Ameerikamaal ja tõi sealt vennale ja ta sõbrale Kindlid, et moodsa aja raamatulugemine hõlpsamalt läheks ja tõesti näevad nad väga viksid välja ja yldse mitte silmikurnavalt arvuti moodi ja kellele siis ei meeldiks sõna “interaktiivne tint”. Minu õnneks vend ja ta sõber hoolivad oma kindlitest ja tellisid minu käest neile joped selga. Jopedel on nii vooder kui ka pealiskangas vatiinile tepitud, mille vahele on pakitud veel kiirköitjakaantest lõigatud paksud plastikuga kaetud papilatakad, et neile ikka kuidagi välismaailm oma kurjade mõjudega kallale ei pääseks ja kinni käivad nad puunööpide ja kummipaela koostööl. Vend käis ykspäev mu kangariiulit läbi sorteerimas ja valis hoolega kõik kangad ja vigurid ise välja, ainult kaanealuse osas jäid mulle vabad käed ja sinna tekkisid siis sellised linnukesed, kes poseerivad siin koos venna kindli ja selle filosoofia- ja koomiksiraamatutega.

         Ma olen sellega ysna rahul, kuidas nad välja tulid, ehkki nad on võib-olla veidi kopakad ja ehkki esimene (sinine) tuli natuke kitsas, nii et pidin talle kylgedele lisaribad juurde õmblema ja teine tuli natuke lai, nii et pidin ta valmis peast äärtest kitsamaks õmblema – ma olen kindel, et kui keegi peaks nyyd veel mõne kindlijope tellima, siis see tuleks kohemaid paras! Mulle meeldib, et nad yhelt poolt paistavad samasse komplekti kuuluvat – samad nööbid ja sama linnusõbralikkus, teisalt aga on yks kindlalt daamilik ja teine kindlameelselt härralik (nii nagu vaja oligi). Kokkuvõtvalt võiks öelda, et no nyyd on kyll kindel tunne peal, kohe kindlus on majas, et ykski vajalik raamat enam lugemata ei jää.

     

Ahjah, kui kellelgi peaks olema huvi peenema metalli- ja ehtekunsti vastu, siis võib kylastada ka mu õe uut blogi või heita pilk paremale ribale, kus yks ta mokumeganenõusid vahtralehil istub (millele klikkides samuti blogisse pääseb).

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to kindel kaitse

  1. Liina Luhats says:

    Nii kift! Me Kindlega oleme väga tänulikud!!! Probleem on aint selles, et Kindle on nüüd paremini riides kui mina:)

  2. karoliinahv says:

    Aga palun, võtke heaks! Ärge ainult kindliga riiete pärast nyyd siis sellepärast pahuksisse minge..

  3. Liis says:

    Leidsin just Su blogi ja tundub, et õhtu on sisustatud – alustan algusest🙂 Täiesti ja absoluutselt imetoredaid asju teed!

  4. karoliinahv says:

    Suur aitähh nii lahkete sõnade eest, see teeb alati puhast rõõmu, kui kellelegi veel tunduvad mu käkerdised meeldivat!

  5. laura says:

    Ühinen igati eelmise kommentaariga. Mõnusad värvid mõnusates ideedes!

  6. karoliinahv says:

    Ma pole kohe harjunud sellise kiituslaadungiga – HIIDaitähh kõigile!

Leave a Reply

